Zo sluit je aan bij De Vlijt
Het begint met een telefoontje
Want we houden van persoonlijk contact. In het gesprek dat volgt, vertelt de Inleencoördinator over De Vlijt, onze dienstverlening, de verschillende Feadship-bedrijven en ons De Vlijt-portaal. Op jouw beurt introduceer je het bureau waar je voor werkt en waar je trots op bent. We willen veel weten. Bijvoorbeeld aan welke industrie jullie leveren, welk opleidingsniveau, pas afgestudeerden of ook seniors en de taal van jullie kandidaten.
Als er een klik is, licht de Inleencoördinator het onboarding-formulier toe, plus de inleenvoorwaarden en de marktplaats. Ook ontvang je van hem/ haar een mail. Om toegang te krijgen tot de vacatures dien je je namelijk eerst te registreren.
Dat gaat als volgt:
- De link om je te registreren staat in het onboarding-formulier. Dat is een bijlage van de mail die je van de Inleencoördinator ontvangt.
- Ook de inleenvoorwaarden zijn een bijlage bij de mail. Deze zend je ingevuld en getekend voor akkoord retour.
- Zodra we de documenten hebben ontvangen, sturen we je opnieuw een link. Hiermee kun je een aantal verplichte compliance documenten uploaden:
- polisblad zakelijke aansprakelijkheidsverzekering
- betalingsbewijs voor het lopende verzekeringsjaar
- bewijs van een G-rekening (aangevraagd via een Nederlandse bank)
- bewijs van geldig BTW-nummer
- SNA-keurmerk en/of NEN 440-1/4400-2 certificaat
- uittreksel Kamer van Koophandel
- verklaring betalingsgedrag keten en/of inlenersaansprakelijkheid
Alles in orde? Welkom!
Jouw kandidaten kunnen via De Vlijt starten in een Feadship-bedrijf.
Meer weten?
Neem contact op met een van de inleencoördinatoren.